martedì 11 ottobre 2016

Stripes are always a good idea

A striped item is one of the must-haves you can have in your closet. I love striped clothes since I was a little girl because they are a versatile piece of clothing for many outfits, from casual to classic style. 
I've been looking for a new striped top and I found this cute one on YOINSan interesting online fashion shop with affordable pieces.

Adoro le strisce da quando ero piccola, per me sono un capo irrinunciabile per il guardaroba, si adattano a tanti abbinamenti e stili, dal casual al classico.
Stavo cercando una nuova maglia a strisce ed ho trovato questa qui dal sito di YOINS, un interessante shop online di abbigliamento a prezzi super convenienti.


Annette Lab
Yoins

Annette Lab
Yoins


Today I decided to share with you some tips on how to wear this adorable peplum style top . (All the items are from Yoins).


Oggi ho deciso di condividere con voi alcuni suggerimenti su come indossare questa adorabile maglia peplum a strisce. (Tutti i capi sono di Yoins). 

ROCK
With a biker jacket

A biker jacket is a must of my wardrobe. It is for sure my favourite item of my fall clothes. It add personality to many outfits and with this top from Yoins is a perfect combo!

Il chiodo è un pezzo chiave del mio guardaroba. Sicuramente è il mio capo preferito per l'autunno; aggiunge personalità a tanti outfit e con la mia maglia di Yoins è perfetto!


Yoins




CASUAL
With a pair of jeans

I love jeans and I wear them very often. With a blue denim and this striped top you feel comfy but cool. You can never go wrong with this outfit!

Amo i jeans e li indosso molto spesso. Con un paio di jeans e la mia maglia a strisce otterrò un look per il tempo libero ma allo stesso tempo d'effetto. Di certo con questo abbinamento non si sbaglia mai!

YoinsAnnette Lab




CHIC
With a pencil skirt

For a more feminine and sophisticated look you can choose to wear this adorable top with a pencil skirt. Add a pair of heels and you can go to the office!

Per un look più femminile e sofisticato ho pensato di abbinare la mia maglia a strisce con una gonna a matita. Basta aggiungere una scarpa col tacco ed eccoci pronte per l'ufficio!


YoinsAnnetteLab



Let me know which ones are your favourites!

Fatemi sapere quali sono i vostri abbinamenti preferiti!

Annette






Nessun commento:

Posta un commento